Tuesday, July 3, 2012

Air Asia Menang Top Performing Airlines 2012

AirAsia mencapai markah tertinggi dalam Aviation Week terbaru Top Performing Airlines (TPA) kajian, menegaskan penguasaan lebih kecil antara pesaing-pesaing pada tahun ini.

10 syarikat teratas keseluruhan, hanya satu – Singapore Airlines di tempat kesembilan – datang dari kategori sistem penerbangan dengan pendapatan tahunan lebih besar daripada $6 bilion. Tiga ialah dari tingkat saiz pertengahan dengan hasil antara $2 bilion dan $6 bilion , dan enam mempunyai hasil kurang daripada $2 bilion. Dalam segenap rantau, sistem penerbangan lebih kecil mengatasi gergasi-gergasi. 


Skor ada amnya menurun berbanding kajian pada tahun lalu, dengan hanya 15 daripada 71 mendapat tempat sistem penerbangan mencapai satu peningkatan tahunan. Ini sangat terbukti dalam kategori syarikat penerbangan besar , di mana hanya satu 21 pembawa – All Nippon Airways – didaftarkan peningkatan mata.

Yang menariknya, Malaysia mencatatkan kedua-dua terbaik secara keseluruhan dimana Air Asia ialah Top Performing Airlinespembawa , dan Lowest Performing Airlines ialah , Sistem Penerbangan Malaysia (MAS). Garuda Indonesia mencatat penambahbaikan yang paling bagus apabila pelan pemulihan mereka menemui momentumnya.

...:: Harap MAS berusaha dengan lebih gigih lagi ::....

Top 10 Airlines

 Jom dapatkan tiket murah di sini : [Klik pada logo]




Sumber : AirAsia Claims Top Spot In Annual Airline Rankings
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

ShareThis

Blogger Widgets
CLOSE - X - TUTUP

Mohon Klik LIKE =)