Saturday, February 18, 2012

Orang Cakap Merokok Senjata Yahudi

Sebelum kita membincangkan topik utama mari kita baca dulu tentang berita ini.

FLORIDA - Seorang lelaki yang sedang berusaha untuk berhenti merokok cedera selepas rokok elektronik meletup secara tiba-tiba sehingga menyebabkan beberapa batang giginya patah, lidah terkoyak dan sebahagian mukanya melecur.

 Letupan yang berlaku di ruang pejabat mini di rumah Tom Holloway, 57, di Florida itu menyebabkan beberapa perabot lain seperti kerusi, bingkai gambar, permaidani dan peralatan pejabat turut terbakar.

“Bateri di dalam rokok elektronik tersebut tiba-tiba meletup dan ‘terbang’ keluar, sekali gus menyebabkan kebakaran kecil di rumah saya,” menurut Holoway.

Sementara itu, Pengasas Bersama Persatuan Rokok Tembakau Wap Elektronik, Thomas Kiklas menafikan produk mereka mengalami masalah kerana ia direka selamat untuk pengguna.

Meletup dan terbakar sampai karpet, kerusi, gambar ikut terbakar...Boleh terima akal ke bateri rechargeable sekecik tu boleh meletup sampai terbakar begitu sekali. 

Aku rasa ini semua propaganda pengeluar rokok analog ( tembakau ) nie supaya pengguna yang menghisap rokok elektronik beralih semula ke rokok analog ( tembakau ) yang Maha Dasyat bahayanya bahayanya lagi berbau busuk tu...

Beralih kepada tajuk utama iaitu 'Merokok adalah senjata Yahudi yang paling berjaya, nak tahu kenapa?'.

Sebabnya :
Mana ada orang hisap rokok bermula dgn BISMILLAH..!
Mana ada selepas habis merokok ucap ALHAMDULILLAH..!
Menyalakan api adalah kesukaan syaitan...!
Meletakkan jari di mulut adalah amalan Yahudi...!!
Mengepit 2 jari pada rokok adalah melambangan salib...!

SAUDARA2ku SEKALIAN... BERHENTILAH MEROKOK.....Cubalah perlahan-lahan untuk berhenti.
(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()
ڪےhidup lebih sihat tanpa merokok...
Alhamdulillah..hargai lah nyawa anda


[Share Artikel ini di Facebook / Twitter]
* Jika anda merasakan entri ini bermanfaat dan sangat syok untuk dikongsi, berkongsilah dengan teman yang lain di Facebook menggunakan fbShare atau ShareThis di atas.

3 comments:

ShareThis

Blogger Widgets
CLOSE - X - TUTUP

Mohon Klik LIKE =)